czwartek, 30 sierpnia 2012

piątek, 24 sierpnia 2012

COSPLAY KAROU / HIKARU HITACHIIN

Ponieważ ostatnio stałam się WIELKĄ fanką  bliźniaków Hitachiin  <3  z Ouran High School , to postanowiłam zrobić cosplay , niestety tylko jednago z nich .

Pierwowzorem był Kaoru . Choć równie dobrze może byc to Hikaru , wystarczy zmienić  uczesanie (z prawo na lewo)


DO gustu jednak bardziej przypadł mi Karou . I jego wewnętrzny spokój . : 3

Polecicie jakieś inne ANIME ? Proszę  : 3


Dla niewtajemniczonych . Kaoru&Hikaru to bliźnięta znajdujące się  (nie tylko oni) w Host Klubie ,  gdzie "sprzedają" własną miłość.  Nie tylko braterską.  Ponieważ oprócz tego że są braćmi łączy ich ...  są w związku XD poprostu.

środa, 22 sierpnia 2012

Metamorfoza .


Nie mam pojęcia czy dobrze to będzie widać : ) 
Metamorfoza  dollki ~ jaaaaa_xd




poniedziałek, 20 sierpnia 2012

Anime Fan Girl x 2

  2 stylizacje.
1 ~bardziej w stronę lolity .
2 ~ Bardziej fanowska.

Pozdrawiam .
Nie myślę logicznie.

niedziela, 19 sierpnia 2012

Stylizacja Reita

Postanowiłam zrobić nową stylizacje anime jest to ... Reita ! oto i ona:


















Jak wam się podoba? :3

3 Stylizacje. Zwykła , Shiro ~~ , Kuro ~~



Moje 3 stylizacje. 
Nr1.
 - Dość zwyczajna . Tak sądzę.
Nr2.
 ~ Shiro Lolita ~ 
Lolita ubrana tylko na biało  . 
Nr3.
~ Kuro Lolita~
Lolita w kolorze czarnym . 

Kuro & Shiro najczęściej chodzą  parami . 



Stylizacje  dzięki KarolinkaDe

sobota, 18 sierpnia 2012

NOWOŚĆ. METAMORFOZA.

Doda-Julia
Muszę przyznać , że bluzka w którą cię ubrałam najbardziej mi się z całości podoba *-*
Chyba dość dobrze komponuje się z tymi butami , sukienką  i torebką
Make up- Stonowany , nie użyłam żadnej biżuterii poza kokardami do włosów :) 



BY KAROLINKADE

Stylish ~~ Kawaii

Czy komuś coś ta stylizacja mówi ? : D

Tak .  W to ubrana jest startowa doll .  No może bez  kilku dodatków.
Koszulka na ramiączkach ,  spódnica , torebka i buty  są właśnie w zestawie i pochodzą ze sklepu Evil Panda
Ja  dodałam jeszcze podkolanówki (Evil Panda), koszula ( chyba Dizou) i getry (tez Evil Panda) i kokardka (Archive )


Wszystko kupiłam oprócz kokardki za starmonety .  A więc nie jest to za duży wydatek .  Kokardka dostęona trylko w starbazarze .  Nie wiem jak z innymi  częsćiami garderoby :)


Dziękuje za przeczytanie i zapraszam do mnie ! KLIK

piątek, 17 sierpnia 2012

Stylish .

Moja najnowsza stylizacja!

Kawaii ? c:
Wykorzystałam :
Sukienka - Darmówka
Koszula - Evil Panda 15 sd
Zakolanówki - Evil Panda 40 sm
Platformy - Fallen Angel 89 sm (nwm czy są jeszcze dostępne)
Parasol -Archive 7sd (bazaar)
Kocie uszka - Tingelin 4 sd

KLIK do mnie

Kolejne Natchnienie . ~~

Spróbowałam .
Wyszło mi ? : 3
Sama nie jestem pewna .

Co użyłam ? :
6 "łez" koloru czarnego po 20 sm .
eyeliner - 3sd
tusz to rzęsz 3 sd
szminka różowa - 0 sd
szminka kremowa 8 sd
+ grzywka wlasnego projektu za 3sd.

Mam nadzieje że się podoba! KarolinkaDe

Stylish .

Ja - SAKURA
Jako nieliczni mogliście mnie zobaczyć tak wystylizowaną przed chwilą.. 
Stylizacja dość prosta. Nic nie musiałam dodatkowego kupować :

Wstążka :Fallen Angel (BOYS) 10 sm
Torba :Killah 6 sd
Zakolanówki : Evil Panda 40 sm
Buty : 0 sm ~
Płaszczyk  : RPQ 19 sd

Kocie uszka są tylko dodatkiem (Tingeling 4 sd)


Mam nadzieję że się podoba.  Kolejne stylizacje już w drodze  :3
~~ KarolinkaDe

czwartek, 16 sierpnia 2012

Troszkę inaczej ~~

Kolejny z moich dziwacznych pomysłów.

Dollkę postanowiłam wystylizować na "siebie" . Tak . właśnie tak siedzę teraz ubrana ._.

Co by tu o niej jeszcze powiedzieć. Hmm .
Koszula  Kupiłam przez Allegro . Biała , długa (za duża na mnie)  z ćwikami na kołnierzu .  Na to sweter, wygrzebany z szafy .   Co prawda  szary , no ale :D Czarne rurki .  Skarpetki kolorowe ,  ja mam z takim dziwnym niebieskim kotem :o no i Buciki .  ❤

Dziękuje za przeczytanie, tej jakże nieposklejanej i dziwacznej notki.   +50 dla lansu xD

~~KarolinkaDe

Stylizacja Channel .

Moja Jedna z nowszych stylizacji .  Postanowiłam Dollkę wystylizować wykorzystując ubrania z Channel Tribute. Uważam za udaną .
Wykorzystałam:

Sukienka (różowa) - 26 sd

Spódnica - 21 sd

Sandały - 14 sd





Zasługuje na miano KAWAII ?
~~ KarolinkaDe

Kolejna część stylizacji ~~ KarolinkaDe


Oto kolejna z moich stylizacji .  
Wykorzystałam jedynie eyeliner dla podobnego efektu , jak na zdjęciu .  Różowa grzywka  ,  Czarna bluzka :3 

Powiadomienie

Ohayou!

Jestem Nuki (na stardoll diament417) 
 zostałam redaktorką tego bloga dlatego zobaczycie tutaj również moje posty. :33

Myślę, że będzie Wam je się dobrze czytało. ^w^ 
Zapraszam również na mojego bloga  http://tylko-dla-nas.blogspot.no/


Sayo~ !

środa, 15 sierpnia 2012

Moja nowa stylizacja .



Postanowiłam ZNOWU zmienić MeDoll . Uważam że nieźle wygląda.  Taka ''troche Kawaii " hshs. Postanowiłam wyciągnąć te wszystkie kolczyki i zostawiłam tylko SNAKEBITES . Kokardka , rzęsy . Tusz LUXE - różowy + lawendowy i purpurowy ze sklepu DOT . Blond farba.  Włosy za 54 POZIOM . 


Ubrałam ją w :
kocie uszka -Tingeling 4sd
beżowa kurteczka - Miss Sixty 27sd
spodnie ogrodniczki -Pretty'n'Love 12sd
zakolanówki - Evil Panda 40sm
wysokie buty - Decades 6sd
Platformy - Fallen Angel 80sm
"Camera Bag" -Evil Panda 10 sm 

Link do mojego apartamentu . : KLIK

Kolejna Inspiracja ♥~~

Tą stylizację uważam za dość fajną  ,  i lepiej udaną.
Czego mogę się przyczepić :
Ta "opaska" - Nie miałam za bardzo jej z czego zrobić,  ale troszkę nawet podobna :)
I jeszcze to ,  co miało być kołnierzem. Użyłam  czapki ,  którą sama zaprojektowałam .
No cóż.  Medalu bym sobie za to nie dała .  Ale podoba mi się : 3

Inspiracja . ~~

Dziś znów przeglądałam zdjęcia Azjatyckich piękności  i postanowiłam wystylizować moją doll na jedną z nich :3
Jest to pierwsza tego typu stylizacja.  I osobiście uważam że nie najlepiej wyszła.
Ale obiecuję że  następna będzie 100%  ::3


Arigatou za obejrzenie *-*

Ohayou ! :3 ♥

Cześć. :3 ♥
Na sam początek chciałam pokazać w jaki sposób przemieniłam się w Kawaii *-*
Mam nadzieję że się podoba.
W kolejnych wpisach będę pisać o modzie w Japonii (czyli nie tylko Kawaii ) , jak i będę tworzyć coraz to ciekawsze stylizacje.
Zapraszam :3