piątek, 14 września 2012

TAK.

Postanowiłam odejść ze stardoll :__:

Jeśli ktokolwiek chciałby sie skontaktować,  proszę pisać u mnie w KG ,  jeśli wejdę to odpisze

wtorek, 4 września 2012

Metamorfoza

Metamorfoza dollki   ~~ ANGELINA <nick


Miało być SCENE  :)  Z metgamorfozy makijażowej jestem dużo bardziej zadowolona :D

poniedziałek, 3 września 2012

czwartek, 30 sierpnia 2012

piątek, 24 sierpnia 2012

COSPLAY KAROU / HIKARU HITACHIIN

Ponieważ ostatnio stałam się WIELKĄ fanką  bliźniaków Hitachiin  <3  z Ouran High School , to postanowiłam zrobić cosplay , niestety tylko jednago z nich .

Pierwowzorem był Kaoru . Choć równie dobrze może byc to Hikaru , wystarczy zmienić  uczesanie (z prawo na lewo)


DO gustu jednak bardziej przypadł mi Karou . I jego wewnętrzny spokój . : 3

Polecicie jakieś inne ANIME ? Proszę  : 3


Dla niewtajemniczonych . Kaoru&Hikaru to bliźnięta znajdujące się  (nie tylko oni) w Host Klubie ,  gdzie "sprzedają" własną miłość.  Nie tylko braterską.  Ponieważ oprócz tego że są braćmi łączy ich ...  są w związku XD poprostu.

środa, 22 sierpnia 2012

Metamorfoza .


Nie mam pojęcia czy dobrze to będzie widać : ) 
Metamorfoza  dollki ~ jaaaaa_xd




poniedziałek, 20 sierpnia 2012

Anime Fan Girl x 2

  2 stylizacje.
1 ~bardziej w stronę lolity .
2 ~ Bardziej fanowska.

Pozdrawiam .
Nie myślę logicznie.

niedziela, 19 sierpnia 2012

Stylizacja Reita

Postanowiłam zrobić nową stylizacje anime jest to ... Reita ! oto i ona:


















Jak wam się podoba? :3

3 Stylizacje. Zwykła , Shiro ~~ , Kuro ~~



Moje 3 stylizacje. 
Nr1.
 - Dość zwyczajna . Tak sądzę.
Nr2.
 ~ Shiro Lolita ~ 
Lolita ubrana tylko na biało  . 
Nr3.
~ Kuro Lolita~
Lolita w kolorze czarnym . 

Kuro & Shiro najczęściej chodzą  parami . 



Stylizacje  dzięki KarolinkaDe

sobota, 18 sierpnia 2012

NOWOŚĆ. METAMORFOZA.

Doda-Julia
Muszę przyznać , że bluzka w którą cię ubrałam najbardziej mi się z całości podoba *-*
Chyba dość dobrze komponuje się z tymi butami , sukienką  i torebką
Make up- Stonowany , nie użyłam żadnej biżuterii poza kokardami do włosów :) 



BY KAROLINKADE

Stylish ~~ Kawaii

Czy komuś coś ta stylizacja mówi ? : D

Tak .  W to ubrana jest startowa doll .  No może bez  kilku dodatków.
Koszulka na ramiączkach ,  spódnica , torebka i buty  są właśnie w zestawie i pochodzą ze sklepu Evil Panda
Ja  dodałam jeszcze podkolanówki (Evil Panda), koszula ( chyba Dizou) i getry (tez Evil Panda) i kokardka (Archive )


Wszystko kupiłam oprócz kokardki za starmonety .  A więc nie jest to za duży wydatek .  Kokardka dostęona trylko w starbazarze .  Nie wiem jak z innymi  częsćiami garderoby :)


Dziękuje za przeczytanie i zapraszam do mnie ! KLIK